COMMUNITY di UraniaMania

 
 
Urania Mania - Torna alla HomePage Home di UraniaMania Benvenuto Visitatore. Per favore Login oppure Registrati. 25 Aprile 2024, 18:59:54
Indice del ForumCercaLoginRegistrati
Home Forum | La Fantascienza e gli altri generi... | Altra SF | Discussione: Ea sentinela «prec succ»
Pagine: [1] Rispondi
  Autore  Discussione: Ea sentinela  (letto 718 volte)
Vedi il profilo utente

Membro del Club: La Tana del TrifidePtertha Rosa anziano

Curatore

*

Visualizza collane curate
Offline  Post:3493 
0 ₵rUM 



La spedizione della Va Flotta sta ancora cercando

ProfiloWWW
Ea sentinela
« data: 06 Maggio 2019, 20:52:13 »
Cita



Quanti di voi hanno letto La Sentinella in inglese o in italiano? Moltissimi se non tutti.

Ora: quanti di voi la hanno letta in dialetto veneto?

Se non lo avete ancora fatto eccovela qui (non è mia ma trovata su internet).

Ea sentinela.

Mojo negà, inpaltanà, co le buele intorcolà da la fame, incrotolà de fredo, e distante çinquantamila ani-luxe da casa sua. La luxe vegnéa da on sole blé, stranio, e ‘na gravità do volte quela che ‘l gera ‘bituà, ghe fasea diventar ogni movimento ‘na pena.
In diexine de mejari de ani, ‘sta parte dela guera no jera mai cambià. I aviadori, lori i stava ben, co le so astronave che sluxegava e le arme da maraveja. Ma co ghe xe da fare i conti, ecco che ‘lora ghe tocava al soldà, al fante da tera, de tegnere la poxission, inciodà lì, col so sangue.
Come ‘sto smarso de on pianeta de ‘na stela mai sentìa mençonare fin che no i ghe ga dito de sbarcarghe sora. E ‘desso la gera diventà “tera sacra”, parché ‘desso ghe gera rivà anca lu, el nemigo, l’alièn. I alieni, la unica altra rassa intelijente in tuta la Galassia, cativi cofà ‘l colera, mostri schifosi da far stomego.
La prima volta che se ghemo catà, xe stà vissin al çentro de la Galassia, dopo la lenta, diffissile colonixassiòn de on dodaxe mila pianeti. E al vedarse, jera stà sùito guera; quei i gavea tacà a sbarare, sensa gnanca provar a tratare, o far paxe.
E ‘desso, on maledìo de pianeta dopo che l’altro, se gavea da conbatare, co le onge e coi denti.
El gera mojo negà, infangà e icrotolà da fredo, el zorno gera crùo e la buriana che ghe roxegava i oci. Ma i alieni i ghe provava a inbuxarse e ogni postassiòn de sentinéla gera vitale. Lu stava in guardia, col sciòpo pronto. Distante çinquantamila ani-luxe da casa sua, a dover conbatare in on mondo foresto e domendarse se ‘l sarìa mai vivesto tanto da poder rivedare casa sua. E ‘po ‘l ga visto uno de lori che strissava verso de lu. El lo ponta e sbara. L’alièn fa chel verso stambo, orìbile, che i fa senpre lori, e no’l se movi pi.

Ghe vien i sgrìsoli a sentir e vedare l’alièn longo distirà, lì. Uno dopo on poco se dovarìa anca essare ‘bituà, ma lu no. Le gera creature che faxea propio scaresse, co solo do brassi e do ganbe, e chela pele bianca stomogosa e sensa gnanca na scaja.

Il vostro veneto wafer.
Loggato
********************************************
Traduttore di: 'Fratello della Nave' di Aliette De Bodard; 'Veritas' di Robert Reed; 'La Stanza delle Anime Perdute' della Rusch. Co-traduttore di 'Santiago' di Resnick; di 'Oggi sono Paul' di Shoemaker pubblicato su Quasar, e di 'Base di Settore: Venice' della Rusch. Nel 2020 di M.D.Rivera 'Nel Buio tra le stelle' e 'Il velo delle stelle'.
ciccio

Membro del Club: La Tana del TrifidePtertha Rosa anziano

Curatore

*

Visualizza collane curate
Offline  Post:3334 
0 ₵rUM 



Siamo fatti di polvere di stelle sogni e speranze
  
Profilo
Re:Ea sentinela
« Rispondi #1 data: 07 Maggio 2019, 09:34:50 »
Cita

Aggiunge un ulteriore tocco di esotico.
Grazie
Loggato
Vivi ogni giorno come se non ci fosse domani, impara  come se dovessi non morire mai!
Pagine: [1] Page Top RispondiAbilita Notifica
Home Forum | La Fantascienza e gli altri generi... | Altra SF | Discussione: Ea sentinela «prec succ»
Vai in:


Login con username, password e durata della sessione